Wat een is goede site om android apps voor mijn smartphone te downloaden via mijn pc?

Dus waarschijnlijk met .apk bestanden

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
omdat ik geen internet op mijn gsm zelf heb, dus moet het via mijn laptop :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb je ook geen draadloos netwerk thuis?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee ;(

Antwoorden (4)

op softpedia daar haal ik ze vandaan.

Toegevoegd na 2 minuten:
dan handheld aanklikken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kijk altijd op https://market.android.com/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ma dan kanje toch nie via je pc downloaden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jawel, dat gaat heel goed. Je moet een google-account hebben, bijv. van Gmail, waarmee je je aanmeldt op Android Market. Dan kun je op je pc klikken op Installeren, en dan wordt het naar je toestel gestuurd. Moet je natuurlijk wel zorgen dat je telefoon + nummer is gekoppeld aan je google-account. Als je nog geen google-account hebt, kun je er hier eentje aanmaken:
https://accounts.google.com/SignUp?service=oz&continue=https://plus.google.com/?gpsrc%3Dogpy0%26gpcaz%3D9fa0c25f&hl=nl Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bdankt, kzal eens proberen ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
moeje daarvoor geen internet opje gsm hebben?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is natuurlijk wel handig. Maar als je wifi-verbinding hebt (bijv. thuis), werkt het ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dat heb ik dus allebei nie... ;(
1. Ga op je pc naar 4shared.com
2.Typ bij zoeken de naam van de app bijv angry birds+.apk erachter dus:
Angry birds.apk
3.Klik op zoeken
4.Druk op de naam van de app maar let op er moet .apk erachter staan!!!
5. Download het
6. Doe het met een usb kabel naar je telefoon(via mail kan ook)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
andropalace.blogspot.com heeft hecht heeeeel veel gameloft games enz. gratis