hoe krijg ik mijn contacten van galaxy s naar iphone 4s?

ik wil mijn contacten van mijn Samsung galaxy s naar mijn iPhone 4s krijgen. het lukt niet via de sim kaart. ook niet via bluetooth en ook niet via een geheugenkaart. hoe kan het op een andere manier?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Bij de Phone House doen ze dat voor je gratis
Een andere manier is op een blaadje schrijven
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
die manier gaat niet echt op als je meer dan 400 contacten over moet zetten maar oké ga wel ff naar een phone house;)