Wifi schakelt steeds uit op galaxy ace waarom?

Ik heb sinds vandaag een galaxy ace, toen wou ik wifi invoeren en toen ging het nog goed. Later toen ik een google acount aan wou maken deed de verbinding het niet meer. Heb een paar keer opnieuw wachtwoord ingevoerd voor zo'n wifi ssid maar dan is het bereik gewoon goed dan druk ik op verbinden, dan staat er verbonden en vervolgens staat er verbinding verbroken.
Heb dit wel ongeveer 6 keer geprobeerd en steeds zegt ie verbinding verbroken.

Hopenlijk kunnen jullie me helpen want anders kan ik niet op internet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

ligt waarschijnlijk gewoon aan je router dan, probeer eens op een ander wifi netwerk in te loggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Controleer als je de goede code in voert en je niet een verkeerde code invoert (er staan meerdere codes op je router ik weet niet welke router jij heb dus ik kan niet zeggen waar die zit). Maar het kan ook zijn dat je router niet goed is. Of je wifi bereik van je mobiel niet goed is als je denkt dat het dat is kan je even terug gaan naar de winkel. Zelf heb ik dit niet maar er kan een klein foutje in zitten. En nog een mogelijk is dat je router zelf niet goed is.