Hoe kan ik mijn iPod opschonen?

Mijn iPod is na het vele gebruik en aantal bestanden dat er op staat langzaam geworden.
Is er een manier om alle bestanden van mijn iPod af te halen en de iPod opnieuw te installeren?..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor de tips.

Het beste antwoord

sluit hem aan op je computer en bij itunes druk je op 'herstel'
Het is geen aanrader want je bent wel alles kwijt. Maar perfect als dat is wat je wilt natuurlijk.
Anders moet je gewoon wat apps verwijderen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij werdt alles wel gewoon terug gezet en daarna was mn ipod ook veel sneller ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien moet ik dat eens overwegen.
Bedankt voor je tip.

Andere antwoorden (2)

Sommige Apps verwijderen en misschien je mail uitzetten!!!(helpt)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet je ipod op de computer aansluiten en dan op herstel via itunes drukken, je ben dan niet alles kwijt wat hierboven wel genoemd wordt omdat alles weer terug wordt gezet, en je krijgt gelijk de nieuwe versie, ik heb dit al meerdere malen gedaan en het werkt uitstekent mn ipod was daarna dan ook veel sneller ;)!
Succes ;)!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh super! En met alles kwijt bedoel je allen app data en je mails? (die je natuurlijk wel weer kunt opvragen... Maar contacten Worden bijvoorbeeld wel terug gezet/ muziek.?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja alle apps en contacten en muziek worden gewoon weer terug gezet! En hij wordt sneller en download dan automatisch de nieuwste versie 5.0.1 en die heb ik ook dan krijg je gratis de app berichten erbij en je kan van boven naar beneden met je vinger en dan krijg je zo'n ding en daar staan de nieuwste applicaties enzo!! En nog meer heel
Mooi is dat!! Ben er zelf heel blij mee en mijn ipod is ook een stuk sneller!
Succes;)!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kinkt goed!
Verder is dus de enige nadeligheid dat de data die op je apps staan weg zijn.. Of zijn er nog andere nadelen?