kan je de beltoon van een inkomende sms en een ontvangstbevestiging veranderen?

Op mijn smartphone Samsung Galaxy S2 zijn de beltonen van inkomende sms-jes en de ontvangstbevestigingen van een sms dezelfde, kan je die veranderen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Ja, dat kan!
Ga naar berichten en druk vervolgens op de menu toets en klik dan op instellingen.
Vervolgens zie je als je helemaal omlaag scrolt staan dat je een andere beltype voor sms kan instellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je onderaan scrolt vind je bij meldingsinstellingen beltoon selecteren, als je die veranderd dan is zowel uw inkomende sms als uw ontvangstbevestiging weer datzelfde toontje die je geselecteerd heb, dus dat werkt niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kun je ook een andere sms toon kiezen? Bij mij staan er alleenmaar standaart sms tonen in die lijst
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daphne91 dat kan, dat heb ik gedaan namelijk zo; Wanneer je een geluidje als SMS-toon wilt gebruiken, moet je het desbetreffende bestand volgens mij, in een ander mapje zetten, namelijk in: sdcard > media > audio > notifications.
Alles kan op Android, het is alleen maar een kwestie van door 32452545 applicaties heen bladeren...
Hier een link naar een applicatie die je zelfs -per contact- sms notificatie acties laat zetten. Niet alleen maar het notificatie geluid, maar ook de kleur van het knipperende LED, dan wel een popup etc etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry maar deze app helpt mij niet, ik wil geen verschillende geluiden bij ieder contact maar gewoon bij ontvangstbevestigingen en sms moeten die verschillen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even de moeite genomen om de app te bekijken? Want dat is natuurlijk ook mogelijk...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb het app gedownload en geprobeerd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als dat zo zou zijn dan zou je gezien hebben dat het mogelijk maakt wat jij vraagt. En was er helemaal geen reden om te minnen. Maar goed, succes verder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En wat maakt die ontvangstbevestiging nu eigenlijk uit. Ik heb mokum een plus gegeven, de min vind ik zeer onterecht. Je denkt dat wij je hier letterlijk alles kunnen voorkauwen, maar soms zul je zelf ook wat moeite moeten doen.