Ik zoek een gsm met touchscreen, en whatsapp, en onder de 200 euro. Weet iemand er 1?

Toegevoegd na 37 seconden:
Of meerdere

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (11)

HTC Wildfire S.

Ideale telefoon, niet duur. En voldoet aan je wensen. Mijn vriendin gebruikt hem ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
HTC Wildfire (S)
Samsung galaxy gio
- beide onder de €200
- draaien op android
- touchscreen

Toegevoegd na 11 uur:
http://www.besteproduct.nl/Artikelen/Samsung_Galaxy_Gio_een_goedkoop_juweeltje___video_review_.html

http://www.besteproduct.nl/Artikelen/HTC_Wildfire_S__hoe_compleet_compact_kan_zijn__video_review_.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou voor de Wildfire S of de Samsung Galaxy Ace gaan. Niet de Gio. De Ace is beter dan de Gio en in prijs scheelt het heel weinig

Toegevoegd na 56 seconden:
Ik heb zelf de Wildfire (niet S). Meerdere vrienden hebben de Ace. Allebei fijne apparaten met Android, waarop je gratis Whatsapp kunt downloaden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Ace heeft o.a. een groter scherm, een betere camera en een veel langere accuduur. De 2 toestellen behoren tot een serie van 3 budgettelefoons, de Apollo, Gio en Ace. In die volgorde van goedkoop-duurder en steeds beter. Het scheelt ongeveer 50 euro tussen deze 2 (Gio en Ace) in aanschaf. Dus je moet zelf bekijken of je het waard vind
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wel vergelijk je daar 3 met 14 testen. Waarbij 14 toch een beter beeld geven. Kijk je naar de gebruikers, zie je dat beide toestellen c.a. hetzelfde cijfer krijgen. Ik vind 3 testen een beetje weinig om meteen vast te stellen dat hij beter is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij wordt ook anders beoordeeld gezien de lagere prijs. Hij heeft mindere punten die ze niet meetellen omdat hij ook maar goedkoop is.
Samsung.gio. Of samsung galaxy mini.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een Samsung Galaxy Y en hij werkt super goed :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou de galaxy gio doen, doet het goed. Ik hebt hem zelf, de ace is veel duurder
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de htc chacha heb je touchscreen en qwerty toetsen en het is een android en whatsup kan er op en voelt niet zo plastic aan zoals de samsungs en onder de 200 euro
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2de hands iPhone 3g of 3gs, die heb je voor onder de 200 euro...
Heb ik ook gedaan en alles werkt nog perfect...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een galaxy s2 en ik heb gratis whatsapp.
mijn vader heeft een iphone 3gs en heeft er voor moeten betalen
BB curve
2e hand iPhone 3g/3gs
Of samsung galaxy rio
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou toch liever voor een 2e hands samsung galaxy s gaan.. Is echt vele beter dan de wildfire s of ace..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je geen 2e hands wil een galaxy mini of gio, htc explorer kan ook.

Toegevoegd na 6 uur:
of de lg optimus me