Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn iphone zit vast op apple logo kan iemand me helpen?

Toegevoegd na 44 seconden:
mijn iphone zit vast op apple logo an als ik redsnow gebruik gaat hij gewoon terug naar apple logo kan iemand me helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Powergen
12 jaar geleden
Tehthered gejailbreaked

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Even herstellen via iTunes en dan werkt hij wel weer
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
blijft de jailbrake dan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee die is dan weg.
Backup terugzetten van voor de jailbreak.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoe bedoel je
Probeer je iPhone opnieuw op te starten. Als je dit hebt geprobeerd en er gebeurt niets, moet je naar de onderstaande methode kijken. Je gaat je iPhone herstellen dus doe dit alleen als er geen andere mogelijkheden meer zijn en als je de bestanden op je iPhone kunt missen

Verbind de usb kabel met je iPhone en de pc en start iTunes. Hou de Powerknop en Menuknop allebei ingedrukt tot je iPhone uit gaat en pas loslaten wanneer de apple logo weer tevoorschijn komt. Je zullt dan een melding in iTunes krijgen om te herstellen. klik dan op ok en wacht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat je kan proberen ( indien je dit nog niet geprobeerd hebt ) is de home en aan/uit knop tegelijk in te drukken. Hou de aan/uit knop 3 seconden ingedrukt en daarna met de aan/uit knop de home knop erbij. Hou deze 2 knoppen 10 seconden ingedrukt en je iPhone zou moeten rebooten.
(Lees meer...)
Toegevoegd op 06 maart 2018 05:59: bron
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding