Hoe plaats ik een aankoop (zo'n nieuw studieboek) uit de Amerikaanse iTunes op mijn iPad?

Ik ben erg nieuwsgierig naar de mogelijkheden van de nieuwe studieboeken van Apple. Die zijn vooralsnog alleen in de Amerikaanse appstore te downloaden en daarvoor heb ik dus een account aangemaakt en het boek Wilsons Life on Earth gedownload. Het staat nu keurig in iTunes, maar als ik mijn iPad nu sync, krijg ik de foutmelding: 'E.O. Wilsons's Life on Earth' is niet naar de iPad gekopieerd, omdat u er geen bevoegdheid voor hebt op deze computer.

Ik heb geen idee wat ik moet doen om dit opgelost te krijgen. Wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Daarvoor moet je je computer machtigen met dat itunes account. Ik denk dat het onder 'geavanceerd' in de menubalk moet. Anders moet je even 'machtigen' in het help menu typen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ik daar zelf niet aan gedacht heb. Op mijn usa-account moet ik de computer ook machtigen, zoals ik dat eerder natuurlijk ooit met mijn nl-account gedaan heb. thnx!