Als je nu een windows 7 tablet hebt Met windows 8 (developer version) kan je er dan de volledige versie op zetten als windows 8 volledig uit komt?

Ik was er naar benieuwd, omdat ik mijn oude tablet heb verkocht en een nieuwe wil kopen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

waarschijnlijk wel, maar waarschijnlijk ben je dan ook alles kwijt en begin je met een "tablet"

Toegevoegd na 51 seconden:
** "schone" tablet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, een clean install, maar heel miss kun je je windows dan ''upgraden'' zoals windows 7, als je hem illegaal hebt, en het vakje met later activer aanvinkt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
goed

Andere antwoorden (1)

Dat ligt aan de opbouw van Windows 8. Als dit zo is gebouwd dat hij bestanden van de alpha-versie meeneemt, dan wel. Ik zou hier overigens niet vanuit gaan, omdat een nieuwe installatie meestal een vereiste is om de computer goed te laten functioneren op het nieuwe besturingssysteem.