Hoe kan het dat de berichten niet versturen bij iMessage ?

Hij verzend een bericht en blijft op ongeveer 90 procent haken en zegt die, het bericht kan niet worden verzonden. Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Hey dit probleem heb ik ook soms op mijn iPhone 4g. Kan je misschien duidelijk zijn met het vermelden van je iDevice? Heb je iphone of ipod en is je Apple ID wel geactiveerd voor iMessage? Kan je berichten wel ontvangen of niet, kijk anders even of je een werkende internetverbinding hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ipod touch en ik kan berichten ontvangen en eerst kon ik ze wel versturen