Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik mijn abonnement van mijn mobiel (duur: 2 jaar, gekocht in herfstvakantie 2010) opzeggen? Of moet ik wachten tot herfstvakantie 2012?

Kan ik mijn abonnement van mijn mobiel (duur: 2 jaar, gekocht in herfstvakantie 2010) opzeggen? Of moet ik wachten tot herfstvakantie 2012? Ik wil namelijk nu al een nieuwe mobiel kopen, maar helaas zit ik nog aan dit (te dure) abonnement vast. Graag zsm reageren aub!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
885

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Nee het is een 2 jarig contract dus helaas kan je daar niet onderuit..je zult jammer genoeg moeten wachten tot de herfstvakantie
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan het opzeggen alleen zal je je dan moeten uitkopen... Wat gelijk is als je het abonnement uitzit...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding