Welk soort 'taal' engels snapt Siri van een Nederlander?

Engels - verenigde staten
engels - verenigd koninkrijk
engels - australisch

Toegevoegd na 23 minuten:
Siri is de spraakherkenning op een Iphone 4s. Siri snapt nog geen nederlands maar wel een aantal andere 'talen'. Waaronder engels, duits en frans.
Engels is er in 3 varianten. Mijn vraag is welke variant een Nederlander spreekt (zie hierboven)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Wie of wat is Siri?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met siri bedoeld hij waarschijnlijk het programma op de ipfone 4S, hiermee kan je je ipfone 'besturen'
Amadea
12 jaar geleden
Oh, het gaat om een aifoon...
Amadea
12 jaar geleden
Dan zal het wel Amerikaans-Engels zijn!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zal mijn vraag iets uitbreiden ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Siri is de spraakherkenning op een Iphone 4s. Siri snapt nog geen nederlands maar wel een aantal andere ‘talen’. Waaronder engels, duits en frans.
Engels is er in 3 varianten. Mijn vraag is welke variant een Nederlander spreekt (zie hierboven)

Het beste antwoord

Ik zou kijken wat het beste werkt. Brits Engels leer je op school, Amerikaans Engels hoor je op de tv. Australisch Engels hoor je niet zoveel (behalve als je de hele dag naar Steve Irwin kijkt) Ik zou Brits Engels en Amerikaans Engels uitproberen en kijken wat het beste werkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het soort Engels wat een Nederlander op school leert is Brits Engels. Dus zou je moeten kiezen voor Verenigd Koninkrijk. Tenzij je in Amerika of Australië Engels hebt leren spreken, natuurlijk.
Amadea