Als je enkel je dataverbruik wil bijhouden kan je beter de KPN MB-Meter app installeren.
Deze geeft je een goed overzicht van het verbruik, verdeeld per maand en per app. Uiteraard maakt hij ook een onderscheid tussen WIFI en 3G verbruik. Ondanks dat hij van KPN is, kan je hem ook gebruiken voor elke andere provider.

Uiteraard kan je ook waarschuwingslimieten instellen !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Van Vodafone weet ik niet, maar standaard zit er wel een in de iPhone gebouwd.
Bij instellingen -> algemeen -> gebruik -> gebruik mobiele netwerk kun je dat zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt Belstand Rood downloaden uit de App Store. Als je bij Vodafone een datalimiet hebt, wordt deze in de applicatie weergegeven. Een account bij Vodafone is hierbij wel een vereiste.