Waarom doet mijn Ping het niet op mijn BlackBerry?

Als ik een contactpersoon wil toevoegen, typ ik de pin van diegene in en komt die te staan bij: 'in behandeling' diegene heb ik dan ook op Twitter, Hyves etc. en die krijgt dan helemaal geen verzoek van Gabriëlla wilt u toevoegen op bbm.
De conclusie is dat hij dan eeuwig in behandeling blijft staan. Zo is het ook andersom, als diegene mij wilt toevoegen krijg ik ook helemaal geen verzoek!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

je moet een BlackBerry internet bundel hebben om te kunnen pingen op je blackberry. ik weet niet of je die hebt maar als je wel hebt en ping doet het niet, zal ik even langs gaan bij de winkel van je provider.