Mijn smartphone samsung galaxy mini geeft melding "emergency Dload mode (arm9 mode)?

wat moet ik doen om toestel weer werkend te krijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Probeer Volume Down + Menu + Power Button

dit schijnt ervoor te zorgen dat hij in die modus gaat, je zal er dan ook wel mee uit de modus kunnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je, Maar ik wil juist dat hij zich gaat herstellen. Er is wat fout gegaan bij de firmware upgrade met programma "Kies" van android 2.2 (Froyo) naar 2.3 (Gingerbread) Heb je nog tips...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lukt helaas niet zelf, hij gt terug naar Samsung voor reparatie