Hoe kan ik internet krijgen op mijn Ipod Touch?

Hallo allemaal,

Dit is mijn probleem:
Als ik een verbinding maak met internet, staan er bovenin het Ipod schermpje gewoon 2 tot 3 streepjes, ook bij instellingen staat er dat ik gewoon met internet verbonden ben.
Toch kan ik geen enkele applicatie met internet gebruiken, en niet naar websites, etc. Weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen?
Dit heb ik al geprobeerd:
- Router opnieuw opstarten
- Opnieuw verbinding maken met netwerk
- Nieuwste software eropzetten
- Het MAC adres van mijn Ipod Touch (4e generatie) in de router zetten
- Ipod volledig resetten

De rest van mijn familie kan gewoon op internet met hun ipods en iphones. Misschien heb ik gewoon een instelling fout staan, weet iemand misschien welke? Of weet hoe dit opgelost kan worden?

alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Vergelijk de instellingen van je iPod met die van iemand die wel op jouw netwerk kan.

Probeer met jou iPod op het netwerk van iemand anders. Als dat ook niet werkt dan ligt het aan je iPod (instellingen).