Ik heb thuis Wifi maar toch gaat er MB vanaf?

Ik vind het erg vervelend.

Hij heeft vandaag alleen al 15 MB gebruikt terwijl ik nog nauwelijks iets gebruikt heb. Ik zit sowieso thuis met eigen Wifi dus ik snap er helemaal niks van.

Ik heb een Iphone 4S met 32GB en een internet abbo van 500 MB per maand aangezien ik dacht dat er niks vanaf ging thuis met Wifi.

Ik de Apps die ik gebruik zijn: WhatsApp, Twitter, Facebook, Hyves, Viber, Wordfeud. En dan gewoon de standaard dingen zoals SMS, Telefoon en heel soms mail.

Kan iemand mij vertellen waar het aan ligt? Want ik snap er niks van.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Heb zelf ook een iPhone 4S, 16GB. Ik gebruik MB meter appje om te zien hoeveel ik verbruik over WiFi en via mijn databundel. Zo zou je kunnen testen wanneer er data verbruikt wordt via je databundel ipv WiFi. Je kunt per tijd zien wat hij verbruikt. Een verklaring zou wel kunnen zijn dat je WiFi verbinding zwak is (zit je misschien ver van je modem af?) dan pakt hij dus soms je data via je abonnement ipv je WiFi. Suc6