Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (6)

Garantie? Dan krijg je gratis een nieuwe iPhone.
Stuur anders een mailtje naar de hoesjesfabrikant. Of bel ze even.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je hem hebt verzekerd, kan je hem laten opsturen. Dan krijg je een tijdelijk toestel en hoef je alleen maar eigen risico te betalen, dit is vaak rond de 20 euro. Maaaar als je hem niet hebt verzekerd, kun je hem laten repareren bij een mobiel-winkel voor ongeveer 100 euro. De prijs hangt af van de beschadiging van je toestel. Ga langs bij de winkel ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen paniek, heb hetzelfde gehad. Even naar een monteur in je omgeving zoeken en ze maken hem zo. €40,- betaalde ik en het was binnen 15 minuten gefixed! Even zoeken op marktplaats. Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn oplossing? Zeggen dat ik DE broken glass app heb geinstalleed en dat dat hip is. Zolang die nog werkt zou ik het zo laten. Het risico dat ie weer stuk gaat is te groot om em te laten maken wat mij betreft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je hem hebt verzekerd, heb je geluk. Dan kun je het volledige aankoopbedrag terugkrijgen, en daarvan kun je bijv. een nieuwe iPhone kopen.
Als je dat niet hebt, en je hebt hem nog minder lang als een jaar, dan kun je proberen om het onder de garantie te laten vallen, maar aangezien je hem zelf hebt laten vallen, zullen ze dat denk ik niet doen.
Een mailtje naar de hoesjesfabrikant sturen heeft ook geen zin, want een hoesje is er meer voor gemaakt om geen krassen enz. op je iPhone te krijgen, niet om hem te laten vallen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kan hem natuurlijk ook laten repareren.
Ze zetten er dan een volledig nieuwe glazen voor of achterkant op, dit is niet zo heel erg duur. Ong. €60,- voor een nieuwe voorkant. Achterkant is nog iets goedkoper.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je iPhone is verzekerd tegen val-schade kan je het beste de verzekering raadplegen.

Heb je een iPhone 3G of 3GS, dan kan je het scherm waarschijnlijk zelf herstellen met deze video-instructie, dit was mij ook gelukt vrij simpel:

http://www.iphonescreen.nl/iphone-digitizer-tutorial/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding