Samsung Galaxy S gestolen, kan ik deze nog opsporen?

Ik weet bijna zeker dat deze op een school is gestolen, maar kan ik deze nog opsporen? En zo ja, dan zou een uitleg zeer wenselijk zijn!

Toegevoegd na 3 minuten:
De telefoon is trouwens direct geblokkeerd. Hierdoor is naar het toestel zelf bellen geen optie op dit moment.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

ik hoop dat je je doos van je mobiel nog hebt of in ieder geval je imei-nummer. Doe aangifte en vermeld het imei nummer(15 cijferig). Politie kan een sms bom versturen dat de telefoon is gestolen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De bon hebben we nog en met het IMEI-nummer hebben we ondertussen aangifte gedaan!