Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar koop ik deze oortjes?

Toen ik een samsung galaxy s2 kocht, kreeg ik daar plug-in oortjes bij. Ik ben deze kwijt. Waar kan ik deze aanschaffen, en wat is de prijs?
Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
814

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ga eens langs in de winkel waar je je gsm hebt gekocht. daar kun je zulke dingen altijd bijbestellen, mischien hebben ze het zelfs in voorraad
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

gewoon bij een winkel voor mobieltjes (wel een winkel waar ze deze verkopen) meestal kun je ze daar gewoon kopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi!

Heb zelf een Galaxy Plus, wat ik heb (met oortjes en indien interesse mag je ze ongebruikt voor een zacht prijsje overnemen) Maar je hebt een telefoon met Bluetooth, waarom klooien met kabels? Ik heb een Logitech headset (wat eigenlijk voor de pc is) (draadloos) en ben met wat gevogel er uit gekomen dat deze perfect werkt met mijn Samsung S Plus.
Er zit geen microfoon aan, maar het geluid is overdonderend!
Mocht je nieuwe dopjes willen hebben, kun je 3 dingen doen.
1: naar de mediawinkel gaan en je scheel betalen
2: mijn ongebruikte dopjes overnemen
3: sites in de gaten houden als i-bood, 1dayfly etc.
De 2e optie is het goedkoopste denk ik (zijn niet eens uit de verpakking geweest want ik gebruik standaard wireless.)
Verzendkosten zijn dan wel voor jou maar hoef er NIET de orginele prijs voor te hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding