Hoe kan het dat mijn uitschijfbare samsung wel contact via bluetooth maakt met mijn iphone 3g maar andersom niet.

Ik heb een oude samsung j900 dacht ik. Ook heb ik een iphone 3g en nu maakt de oude samsung wel contact met mijn iphone maar andersom niet. Mijn iphone vind eigenlijk bijna nooit andere mobiels terwijl ik wel gewoon zoek via bleutooth. Hoe komt dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

ik denk dat je bij instellingen of bluetooth-instellingen en dan apparaat zichtbaar maken (voor anderen) probeer dat eens als het mogelijk is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hey

Ik heb zelf ook een iphone (4s) iPhones kan je niet iets sturen zoals fotos of muziek dat moet allemaal via computer of email worden gedaan omdat iphones zo zijn gemaakt ik vind het zelf ook vervelend zo'n dure telefoon maar je toch niks kan versturen via iphone naar ander telefoon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Yep iPhone blijft iPhone