Hoe synchroniseer ik mijn gmail agenda met mijn blackberry agenda?

De instellingen zijn al een paar maanden van kkracht, echter bij het invoeren van nieuwe afspraak in gmail op een willekeurige pc, verschijnen ze niet in mijn agenda op mijn blackberry, terwijl oude afspraken er wel in staan.

12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als het goed is zijn hier programma's voor.

Op de link staat een overzicht van welke "synchronisatie" mogelijk is.

De aangeboden programma's zijn:
- Google Sync.
en
- Google Apps Connector voor BlackBerry Enterprise Server.

De eerste is wat algemener en kan zover ik zie niet synchroniseren met de calender (agenda). De tweede als het goed is wel, tenminste dat claimen ze op de site. Geen eigen ervaring.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Annswers
12 jaar geleden
Top dank je!