Hoe kan ik internet op mijn Ipod Touch krijgen? (zie beschrijving)

Ik kan wel met internetverbinding maken, en dan heb ik ongeveer 1 minuut internet, maar na 1 minuut kan ik geen sites meer openen, geen online spellen doen, etc. Anderen op hetzelfde internet kunnen dit wel (1 ipod touch 3g, een Iphone 3gs, en 2 ipod touch 4g (waaronder die van mij). Er staat wel dat ik met internet verbonden ben en er staan ook (meestal) 2 van de 3 streepjes.
Mijn internet is trouwens WPA-2, mocht iemand dat willen weten.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik heb hetvolgende al geprobeerd:
- ipod resetten
- internet resetten
- opnieuw verbinding maken met internet

Toegevoegd na 9 minuten:
Ook de software is up to date :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Je kan het besten heel je ipodresseten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
had ik al gedaan, sorry dat het niet in uitleg stond, is aangepast. toch bedankt
Mogelijk moet je een software update maken van jouw iPod.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je een dikke hoes om je iPod? Ik heb mensen gezien met zieke kasten om hun mobielen gebouwd. Dit kan echter leiden tot het snel verliezen van je internetverbinding. (al blijft 1minuut wel erg snel).

Owja, als hij gejailbreaked is, moet je SBSettings nemen, daarmee vernieuw je je vetbinding in 5 seconden. Gaat wat sneller.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vetbinding, haha moest verbinding zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb geen hoes(je) erom, en ik had hem eerst gejailbreakt, met SBSettings en dat ging idd snel, maar ik wou gewoon een werkende internetverbinding. Dus toe heb ik mijn Ipod naar fabrieksinstellingen terug gezet. Werkte nog steeds niet -.-