Ik heb een galaxy s2. Daarmee heb ik fotos gemaakt. Nu wil ik die fotos naar me geheugenkaart kopieren, via mijn galaxy. Hoe doe je dat??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ervan uitgaande dat je bedoelt dat je je foto's van je telefoongeheugen naar je micro sd kaartje wilt verplaatsen (wat in je GS2 zit), is dit de manier:

- Applicaties
- Mijn bestanden
- Mapje DCIM
- Camera
- Menuknop links onderaan je GS2
- Meer
- Verplaatsen
- Alles selecteren
- Verplaatsen
- external_sd
- Map DCIM
- Camera
- Hier plaatsen

Wil je voortaan je foto's standaard op je micro sd kaartje zetten:

- Camera
- Instellingen (het tandwiel)
- Scroll helemaal naar beneden
- Opslag
- Geheugenkaart selecteren
- 2x Terug-toets

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan ook gewoon je phone op de pc aansluiten en het dan doen, is wel het snelste