Hoe komt het dat ik geen vragen kan stellen via mijn iPhone?

Ik probeerde het weekend een paar keer een vraag te stellen via mijn iPhone, maar zodra ik klaar was, een categorie had geselecteerd en op 'verstuur' drukte, kreeg ik de melding...'deze vraag bestaat niet meer'. Ik heb het een keer of 6 geprobeerd. Hebben meer mensen hier last van dit probleem? En hoe komt dit? Ik had er voorheen geen last van.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ik ook last van

Het beste antwoord

Ligt niet aan jouw AppelFoon. De laatste tijd heeft GV wat moeite met de server. Kon ook geen reacties plaatsen of antwoorden geven. Wordt aan gewerkt.