Hoe zet ik mijn mobiel-internet uit op mijn blackberry 8520?

Ik heb een blackberry 8520, zonder mobiel internet in mijn bundel. Ik wil echter wel internet gebruiken, maar alleen over wi-fi. Nu heb ik al uitgevonden dat dat rechts boven zegt "gprs", dat dat "gsm" moet worden. Hoe kan ik dit veranderen? Dat ik alleen nog maar internet over wi-fi gebruik, en toch nog ten alle tijden gebeld kan worden?
Dan zou ik graag toepassingen als whatsapp en twitter willen gebruiken. Maar dan alleen over Wi-Fi.
Ik hoop dat mijn vraag een beetje duidelijk genoeg is, en of er meer mensen last van hebben?
Want ik wordt er een beetje moe van dat ik steeds weer €50,- over mijn abbo heen zit. Toch weg gegooid geld ;)

ALVAST BEDANKT!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Voor het uitzetten van je mobiel internet en/of je wi-fi :

- Je gaat naar menu.
- Dan naar 'Verbindingen beheren'.
- en daar kan je 'Mobiel netwerk', 'Wi-Fi' (en 'Bluetooth') uit/aanzetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry, dat had ik niet gezien, voor zover ik weet kan dat niet... maar ik heb hier ook geen ervaring mee, want ik heb een abonnement met internet dus daar heb ik geen last van.
Zolang je alleen via WiFi wilt werken, zou ik je provider bellen om het internet te blokkeren. Heb ik ook gedaan, omdat er in totaal €21 van m'n beltegoed was afgeschreven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verbindingen beheren > Opties voor mobiel netwerk > Gegevensservice Uitzetten en Tijdens roamen uit zetten. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt je antwoord niet aangepast aan het merk en type telefoon. Deze opties zijn er
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet