Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zet ik mijn mobiel-internet uit op mijn blackberry 8520?

Ik heb een blackberry 8520, zonder mobiel internet in mijn bundel. Ik wil echter wel internet gebruiken, maar alleen over wi-fi. Nu heb ik al uitgevonden dat dat rechts boven zegt "gprs", dat dat "gsm" moet worden. Hoe kan ik dit veranderen? Dat ik alleen nog maar internet over wi-fi gebruik, en toch nog ten alle tijden gebeld kan worden?
Dan zou ik graag toepassingen als whatsapp en twitter willen gebruiken. Maar dan alleen over Wi-Fi.
Ik hoop dat mijn vraag een beetje duidelijk genoeg is, en of er meer mensen last van hebben?
Want ik wordt er een beetje moe van dat ik steeds weer €50,- over mijn abbo heen zit. Toch weg gegooid geld ;)

ALVAST BEDANKT!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
898

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Voor het uitzetten van je mobiel internet en/of je wi-fi :

- Je gaat naar menu.
- Dan naar 'Verbindingen beheren'.
- en daar kan je 'Mobiel netwerk', 'Wi-Fi' (en 'Bluetooth') uit/aanzetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry, dat had ik niet gezien, voor zover ik weet kan dat niet... maar ik heb hier ook geen ervaring mee, want ik heb een abonnement met internet dus daar heb ik geen last van.
Zolang je alleen via WiFi wilt werken, zou ik je provider bellen om het internet te blokkeren. Heb ik ook gedaan, omdat er in totaal €21 van m'n beltegoed was afgeschreven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verbindingen beheren > Opties voor mobiel netwerk > Gegevensservice Uitzetten en Tijdens roamen uit zetten. :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt je antwoord niet aangepast aan het merk en type telefoon. Deze opties zijn er
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding