Froyo is eigelijk versie 2.2 van Android, en Gingerbread is weer een betere update van 2.2 naar 2.3(.3). Gingerbread is een hogere en beter versie als Froyo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gingerbread is in ieder geval een nieuwere versie, over de kwaliteit is niet iedereen het eens, maar de 2.2.(x) serie is foryo en de 2.3.(x) serie is gingerbread, dan heb je ook nog 3.(x) dat is android voor tablets, deze versie wordt ook wel honeycumb genoemd. en sinds kort bestaan ook 4.(x) die wordt ice cream sandwich genoemd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
verder zijn de verschillen niet echt heel duidelijk merkbaar, het ziet er her en der anders uit, en er zijn technisch wat dingetjes veranderd, maar als gebruiker merk je er niet zo heel veel van.