als ik mijn mobiel (nokia n97) opstart is miijn geheugen vol terwijl ik geen bestanden heb???

ik zet mijn mobiel aan en ik krijg een schermpje dat mijn geheugen vol is terwijl ik geen een bestand er heb op staan? Hoe kan dit? Verder kan ik ook geen beroichten openen en maar tot een maximale hoeveelheid gebruik van internet. Ik heb alles al afgekeken en alles staat in gesteld op massa geheugen (32 gb) en nog verandert er niks? Erg irritant

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Bij mijn E72 heb ik dat ook soms. Telefoon aanzetten, batterij eruit, batterij erin. En weer aanzetten.
Bij mij helpt het. ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je de menu toets lang ingedrukt houd dan zie je welke programma's er nog open staan, deze dien je af te sluiten. Wellicht dat dat het probleem is. Anders bij instellingen even je logboek wissen. Suc6