Ik ontvang geen smsjes op mijn BB als internet uit is. Wat te doen?

ik heb sinds kort een bb gekregen maar zonder bb internet. Als ik een smsje wil versturen terwijl mijn gewone internet aanstaat werkt dit, maar zet ik wifi aan of internet helemaal uit, word er ook niks verzonden. Hoe kan dit?

en als ik nu zonder BB internet op internet ga, vallen deze kosten dan buiten mijn bundel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

dat de smsjes niet verzonden worden heeft volgens mij niets te maken met het internet, want als je een telefoon hebt zonder internet of wifi dan kan die ook gewoon smsjes sturen. Kijk bij je WIFI instellingen eens of je je mobiel netwerk hebt aan staan, zo nee moet je daar op klikken en dan is het probleem denk ik weg, en als je dat ook aan hebt staan weet ik het niet goed, misschien een keer de batterij er uit halen en er weer in doen? anders even navragen bij de winkel denk ik....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je zet je internet niet uit maar je netwerk als je bij opties je internet uitzet dan blijft je netwerk je zet nu gelijk je hele netwerk uit