Prijzen kun je vinden op nu.nl. Gisteren heb ik ze daar jog zien staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gisteren toevallig op Jouwaanbieidng. De 16GB variant (volgens mij 16Gb, maar kon ook meer zijn), 1100 euro simlockvrij. Dit was afgeprijsd van een 'normale' prijs van 1500 euro.

Toegevoegd na 37 seconden:
*Jouwaanbieding spelfout ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Simlock vrij toestelprijs tmobile €639

Wel de 16gb
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bron iphoneclub.nl
Hier heb ik een mooie video gevonden voor de iphone 4S.
Wat een geweldige stukje aparatuur is dit. He kijk maar zelf:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toestelprijs
De iPhone 4s kost bij T-Mobile bij het duurste abonnement nog 29,95 euro. Vodafone geeft de 16GB-versie gratis weg bij een aantal bundels. Bijvoorbeeld bij de duurste Messaging-bundel van 75 euro per maand en bij een aantal iPhone Smart-bundels van boven de 65 euro per maand.
Bij KPN is de nieuwe iPhone gratis bij abonnementen die meer dan 102 euro per maand kosten. De provider biedt overigens niet het duurste model, de 64GB-versie, aan.

Bij een gemiddeld abonnement met kosten van 40 euro kosten de 16GB-, 32GB- en 64GB-versie bij Vodafone respectievelijk 199, 299 en 399 euro bij de Messaging-abonnement. Bij iPhone Smart liggen deze prijzen bij een abonnement van 42,50 per maand op 169, 269 en 369 euro.

Prepaid is de iPhone 4s verkrijgbaar voor 649 euro (16GB), 749 euro (32GB) en 849 euro (64GB). Die prijzen zijn nagenoeg gelijk bij T-Mobile.

Daar kost de smartphone bij een abonnement van 42,50 per maand overigens tussen de 179,95 en 379,95 euro. Ook die prijzen zijn dus vergelijkbaar met Vodafone. De prijzen voor bij KPN liggen tevens op ongeveer hetzelfde niveau.