Ik heb gisteren mijn iPhone geupdate. Nu is mijn batterij in een paar uur leeg. Wat neemt nu zoveel stroom?

Vanmorgen van 100% naar leeg in ong 4 uur zonder effectief gebruik. Nu iets opgeladen en in een kwartier op Facebook e.d van 25 naar 18%.

Hen iCloud en zoek mijn iPhone nieuw er op. Weet nog niet precies hoe dit werkt maar is dat waarom mijn batterij zo snel leeg is? Als dat zo is hoort dat toch niet. Daar is het toch niet voor gemaakt. Of is dat meer voor de iPhone 4. Ik heb nl. Een iPhone 3GS.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Kijk eens hoe de instelling van de mail staan. Bij mij stond ie op "push". Veranderd in "handmatig" en nu is t goed