Ik ga m'n IPad 1 vervangen door IPad 2. Moet ik dat in ITunes aanpassen of gaat dat automatisch ?

Vervolg vraag: Kan ik alle apps die ik op nr.1 heb staan zonder kosten weer op nr. 2 installeren ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
antwoord op vraag 2: inloggen met dezelfde iTunes account als op nr 1 en dan is het herinstalleren van de apps gratis

Het beste antwoord

Zodra jij je Ipad 2 aansluit, vraagt itunes of dit een nieuw apparaat is en of hoe je deze moet configureren. En wat betreft de apps; waarschijnlijk staan alle apps die op je Ipad 1 zijn geïnstalleerd ook in itunes. Dus zodra je de Ipad 2 hebt geconfigureert worden de apps ook daarop gezet, zonder extra kosten.