wat is Tasking: SwipePad add-on voorn android app?

Ik kan niet zo goed engels dus daarom vraag ik het hier

https://market.android.com/details?id=mobi.conduction.swipepad.tasking.android&feature=search_result

Ik heb een galaxy s2 en swipepad geinstalleerd

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Android is waarschijnlijk toch wel een van de beste multitaskende OS', en dat doe je door de home toets lang ingedrukt te houden; je krijgt dan de laatste acht apps te zien. SwipePad brengt multitasken nu naar een nog hoger plan met meer apps en een snelle 'gesture'.

Deze task-switcher activeer je door een
'swipe' beweging uit een van de zijkanten van het scherm naar het midden toe te maken (zelf configureerbaar welke kant overigens), en met deze gesture roep je direct het menu op waar 12 applicaties staan om naartoe te switchen. Dit menu is ook weer zelf configureerbaar met de 12 applicaties die je het meest gebruikt (maar niet noodzakelijk de meest recente apps dus).