Nee, als iets is verwijderd verwijderd het ook alles, dus ook geen backup op aparaat zelf, dus als je opnieuw installeert, ben je oude bestanden kwijt, tenzij je via internet opslaat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee hoor, ze zullen je iPod helemaal schoon achterlaten. Het is echter wel verstandig om 1 keer in de zoveel tijd een herstel te doen. Dan is namelijk alles weer opgeruimd en heerlijk snel, net als het opnieuw installeren van een computer besturingssysteem.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je de apps ook echt verwijdert, gaat alle troep ook weg, dus maak je maar geen zorgen :)