Hoe kan ik het ongedaan maken dat mijn iPhone 3G is gejailbreakt?

Hoe krijg ik dit weg en zorg ik ervoor dat de gsm simlock vrij blijft.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Verbinden met iTunes en dan op herstellen klikken. Dan gaat alles van de iphone af. Daarna kan je je apps weer via iTunes synchroniseren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je heb binnenkort gaat update dan is je jailbreak weg, alleen als je je jailbreak ongedaan maakt dan werken de apps die je niet via de app store hebt gedownload niet meer, bijvoorbeeld alles wat je via installous hebt gedownload werkt niet meer.
Maargoed, eerst via itunes verbinden en dan updaten of terugzetten naar de originele ios
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar Itunes, en dan klik je op je apparaat, dan zie je bij het overzicht een knop met herstellen staan, klik hierop en je jailbreak is weg:D
Bronnen: