Is er behalve het knopje op de zijkant van een iPhone 3GS nog een mogelijkheid om het geluid uit te zetten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Mja, in het menu..
Bij 'Instellingen'.
(En, je kunt je Volume omlaag zetten).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, maar niet helemaal uit is het dan, ik moet het helemaal uit, voor in de klas enzo.. mn knopje op gekant is kapot, heb em opgestuurd maar valt net 2 week buiten de garantie en reparatie is 237.50€
Ja naar het toetsenbord gaan (met cijvers) # in houden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
werkt niet.
Je gaat naar muziek en zet daarhet geluid helemaal op nul door op een lied te klikken en hem dan het bolletje helemaal naar links te scrollen zodat het geluid uit is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet de goedkoopste oordopjes kopen die er zijn(action ,79 ct) daar knip je de draad vanaf. Je stopt het pinnetje in je iphone en je hoort nooit meer niet als het pinnetje erin zit.

Gr
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat heb ik al, maar dan steekt er dus iets uit, wat best wel irritant is in landscape mode, maar misschien is er in de software iets mogelijk waardoor het zelfde effect is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hierdoor maakt hij nog wel geluid als ik word gebeld.
Ongetwijfeld als je hem jailbreaked. Apart inderdaad dat dat nergens anders mee kan! Kun je met de volumeknoppen op de zijkant je volume niet gewoon helemaal zacht zetten? Kan wel op mijn iPhone 4.