Hoe moet ik mijn ipod aansluiten op itunes als hij het volgende laat zien? :

Ik heb pas een nieuwe ipod touch 4g, maar als ik hem aandoe zie ik bovenaan een blauw rondje met een muzieknoot erin (het tekentje van itunes)
daaronder is een pijl die naar itunes wijst
en daaronder is een usb kabeltje afgebeeld.

Als ik hem aansluit op itunes, komt er niks te staan, ook niet dat het apparaat gekoppeld is. Verder kan ik mijn ipod niet gebruiken omdat ik niks anders dan dat scherm krijg.

Iemand hulp?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je iPod moet aanstaan als je hem aansluit op iTunes, dan doet hij het wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heb ik ook gehad wat ik toen deed was itunes verwijderen samen met apple mobile device support en mobileme en dan itunes weer opnieuw installeren werkt dat niet kun je altijd even naar apple bellen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankjewel, maar wat bedoel je precies met ' samen met apple mobile device support en mobileme' ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alles verwijderen wat met apple te maken heeft dus bij de programmas verwijder je niet alleen itunes maar ook mobile device support verwijderen en mobileme
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Yup, werkte bij mij ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij mij ook daarom een +