Hoe kan je de goeie vraagapp. weer op je iPod zetten?

Ik had de app. al eerder geinstalleerd en vervolgens weer verwijderd.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Gewoon weer opnieuw downloaden in de appstore.

Toegevoegd na 55 seconden:
Probeer ook eens via Safari http://m.goeievraag.nl
Vind ik persoonlijk fijner dan de app.
Ritsuka
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat probeerde ik, maar daar staat dat ie nog geinstalleerd is. Dus nu zit ik op de site op mn ipod. ;) bedankt iig.
Ritsuka
12 jaar geleden
Heb je al eens geprobeerd om je iPod uit en weer aan te zetten? dat wil ook nog wel eens helpen.
Sluit je iPod aan op de computer,
Vervolgens ga je naar iTunes en dan
staat er de iPod van ..... Dan klik je op app's bovenin de balk en kan je aankruisen welke app's je allemaal op je iPod wilt hebben