Kan ik op mijn blackberry instellen dat hij alleen e-mail ophaalt bij Wi-Fi?

Ik wil graag e-mail op mijn Blackberry curve 8520. Maar dan alleen dat hij dat ophaalt bij bijv. Wi-Fi hotspots of thuis. Is dat mogelijk?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kunt niet kiezen wanneer wel of wanneer niet gebruik te maken van mobiele data voor alleen je mail. Wat je kan doen is heel je mobiele internet af te zeten (via je GSM provider) maar dan kan je ook niet onderweg meer internetten, whatsappen of pingen. Dit doe je door onderstaande uit te voeren.

- Blackberrytoest (Menu)
- Moersleutel (Opties)
- Mobiele Netwerk
- Gegevensservice (UIT)