Hoe heet die cydia app waarmee je youtube video's kan downloaden zodat je zonder wifie die filmpjes kan bekijken?

Ik heb wel eens gehoord dat zo'n app bestaat voor cydia, maar hoe heet deze app?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Kijk eens naar mxtube of yourtube!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mx tube of itube
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met mxtube heb je als nog wifi nodig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is dit een antwoord?? alleen een opmerking of reactie. welke app is er voor dat is mijn vraag. dus welke app moet ik dan hebben?