ik kan geen apps downloaden voor de iPad (z.u.)

als ik een app download begint hij met installeren, alleen als hij bijna klaar is komt er zo'n pop-upje:
programma kan niet worden gedownload
de app kan worden gedownload als u inlogt op de iTunes store.

Maar ik heb dat nu gedaan en hij doet het nog steeds niet..

Weet iemand wat ik moet doen of waar het aan ligt?

Jajadingesdeluxe

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

als je echt niks meer weet moet je naar de zaak gaan waar je het hebt gekocht. die weten er denk ik wel raad mee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer een hard reset en doe het dan opnieuw (aan/uit knop en homeknop ingedrukt houden tot het appeltje verschijnt. Anders proberen te herstellen via itunes