Wat moet ik invullen om mijn mail app van mijn iphone te activeren??

Ik had problemen met de standaard mail app van mijn iphone dus heb ik mijn account via instellingen er af gehaald en toe ik die er weer wilde activeren geeft het aan dat ik nog wat moet invoeren in IMAP en POP, bij beide moet ik een hostnaam en gebruikersnaam ingeven. Wat moet ik doen om mijn mail weer te activeren, heb een gmail emailadres. Hoop dat mijn uitleg niet al te wazig overkomt en dat je me kunt helpen, please???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Bij het aanmaken van een nieuw mailaccount kan je kiezen dat het ee gmail account is, dan hoef je alleen je mailadres en wachtwoord in te vullen en heb je niet te maken met pop en imap.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb daar ook problemen mee gehad en zit bij Vodafone, op de site van Vodafone werd aangegeven hoe ik het op m'n i phone moest instellen bij pop. Misschien is dit bij jou provider ook het geval.