waarom gaf Samsung Kies een foutmelding nadat ik mijn Galaxy S had aangesloten?

IK heb vandaag Samsung Kies upgedate, en sindsdien zegt ie als ik mijn Galaxy S aansluit: Kan service niet starten op apparaat. Koppel het apparaat los en sluit het weer aan. nou, dat heb ik nu 2 keer gedaan en het werkt niet. Voordat ik die update had gedaan wou ik een backup maken van m’n telefoon, maar toen gaf hij ook al een foutmelding. weet iemand hiervoor een oplossing???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Hoi,

Dat heeft te maken met een verkeerd ingevoerde geboortedatum bij 1 van je contacten in gmail. (zie ook bijgevoegde link http://www.samsungcaptivateforum.com/kies-mini-kies/kies-contacts-error/msg9121/#msg9121)

Voor mij was dit de oplossing, veel succes,

Bert