Hoe download je apps op je HTC sensation?

Ik heb laatst een htc sensation gekregen en wil er graag nu apps op downloaden
Ik heb me aangemeld bij Htc Hub en daar een app gedownload
Er staat dan "installed" maar ik kan hem nergens terug vinden in mijn menuscherm
Wie kan me helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Is HTC Hub wel een 'normaal' programma, en verstopt het zich niet tussen de instellingen of in het contactenboek?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk staan de gedownloaden apps onder toepassingen. Je kan ook apps downloaden in de Android Market
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb zelf ook een htc sensation
alle apps moeten in het menu komen
omdat het menu meestal erg groot is zijn sommige apps moeilijk te vinden. dan kan je bijvoorbeeld de zoek functie gebruiken. doe dit door naar je menu te gaan en druk op de zoek knop ( rechts onderaan onder het touchscreen ) typ nu de app in die je zoekt