"kant en klaar" downloaden van ringtones via je iPhone wordt vrij lastig, tenzij je hem gejailbraikt hebt. Wat je wel kan doen is in de Appstore zoeken naar 'ringtone'. Dan kom je tientallen apps tegen waarmee je makkelijk zelf ringtones kan maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan heel makkelijk, op onderstaande website haal je ze kant en klaar binnen, daarna zet je ze in Itunes, synchroniseren en je hebt je beltoon op je Iphone.
Ik heb er al verschillende van gedownload.
Je kan ze evt ook zelf maken in Itunes, maar via deze site is makkelijker omdat ze dan al klaar zijn.

http://www.zedge.net/ringtones/4221/apple-iphone-4-ringtones/0-0-1-thrilling/?searchphr=thrilling&searchcat=ringtones&sug-search=1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je je iphone gejailbreakt hebt, kun je in cydia zoeken op 'ringtone' en dan verschijnen er honderden!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ringtone creator. Dan kun je van elke mp3 een beltoon maken.