Mijn internet op mijn bb doet het niet, waaraan zou dat liggen?

Zou het kunnen dat ik over de 1GB ben, ik heb prepaid beltegoed en ik ping, hyve, internet best wel veel. Maar alles is geldig tot november. Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ga in het beginscherm naar boven, waar je je tijd als het ware selecteert (wordt blauw), klik daarop en dan zie je mobiel netwerk, als dat aangevinkt is moet je eigenlijk kunnen internetten. Probeer anders een wifi netwerk te vinden, misschien wel je thuisnetwerk. Dat scheelt een heleboel data en zo houd je altijd wat over aan het eind van de maand. Maar ik denk dat je over je datalimiet heen bent, helaas.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Geeft ie wat aan als je op internet gaat ?
Want ik had laatst dat ie bij mij steeds bleef laden als ik naar een site ging maar op de site kwam ie niet , toen heb ik mijn batterij eruit gehaald en der weer in toen deed ie het weer.
Ik ben alleen wel steeds me foto's kwijt als ik dat doe .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je bij verbindingen kijkt en je internet staat gewoon aan , dan kunnen er 2 dingen aan de hand zijn.

1. Een internet storing.
2. Je bundel is op. En als ik zo jou uitleg lees lijkt mij dit de meest waarschijnlijke.

Als je echt zoveel internet met je mobiel zou ik toch eens aan een abonnement gaan denken.

Succes.