Als ik voor 15 augustus nog een abonnement bestel van t-mobile. Krijg ik dan nog de oude tarieven?

Als ik voor 15 augustus nog een abonnement bestel van t-mobile bij the phone house. Krijg ik dan nog de oude tarieven?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja! ik heb ze deze week daarover gesproken. Daarna zullen de wijzigingen vast staan. De i300 abonnementen blijven zoizo t zelfde, onbeperkt internet 7,5kbps etc. Zal later vast ook nog veranderen hoor..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dat heb je helemaal goed.