Hoe download ik ios 4.3.3 op mijn ipod touch 4g?

Hallo, Ik heb een ipod touch 4g, ios 4.3.5, ik wil graag mijn ipod jailbreaken. Ik weet dat ik alleen terereth jailbreak kan downloaden. Maar ik wil graag via jailbreakme.com en dus heb ik ios 4.3.3 nodig. Maar ik kan nergens het goed installeren op mijn ipod. Kan iemand mij helpen door stap voor stap uit te leggen hoe ik ios 4.3.3 op mijn ipod kan zetten. Ik heb al itunes en shift ingedrukt en dan herstel en dan de ipsw van 4.3.3 gedaan. Dan gaat de software uitpakken en breekt het dan af. Kan niet installeren. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen! Ik heb het zelfs al met het progamma ipsw downloader of zoiets gedaan en dat lukte ook al niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik vrees dat downgraden niet mogelijk is... Het beste is wachten op ios 5. Wanneer die versie beschikbaar is zal er wel vlot een jailbreak volgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat moet ik dan doen als ios 5 er is. Of komt die update automatisch in itunes? Bedankt voor je reactie!!
Downgraden is altijd lastig, moet je met Firmware gaan werken, en dan je iPod gaan herstellen. Helaas werkt dat ook nog lang niet altijd. Dus er zit denk ik niks anders op dan wachten tot er een nieuwe jailbreak komt.