Als je je registreert bij de sidereel app kun je dan ook alle verschillende afleveringen via de app bekijken??

Ik heb de app net gedownload en heb een aantal afleveringen via iTunes proberen te downloaden maar dat lukt niet en als ik op watched wil klikken moet ik me eerst registreren... Ben je bekend met deze app en wil je me alsjeblieft uitleggen hoe het werkt??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je kan niet via iPhone/iPad/iPod afleveringen kijken maar als je op watched klikt en je hebt een account dan zegt die alleen van: je hebt deze aflevering al gekeken. Heeft niet een hele grote meerwaarde vind ikzelf maar dat is mijn mening!