Wat is er aan de hand met mijn htc desire z?

mijn htc desire z

heeft een probleem

ik had een app geinstalleerd en toen liep de telefoon vast

ik had toen de batterij eruit gehaald en er weer in gedaan en toen ik de telefoon aanzette bleef hij hangen bij het logo van htc

en nu kan ik niet meer met mijn telefoon

weet iemand iets wat het KAN zijn?

Toegevoegd na 26 minuten:
zelfs factory reset werkt niet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het is heel vervelend maar je hebt een HTC, dat is er aan de hand! Zijn waardeloze telefoons, ik neem er nooit meer een! Rare, onverklaarbare kuren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ook een desire en ben er supertevreden mee! Gebruik hem erg intensief. Het is dus niet alleen maar kommer en kwel. Oja, mijn vriendin heeft deze ook, met dezelfde tevredenheid. Ter info! :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit vind ik geen antwoord op mijn vraag je geeft je mening en zegt dat dat het probleem is!